آنچه هر مردی باید در مورد هدیه دادن گل بداند؟

بیا تو موزیک تقدیم می‌کند.
چهارشنبه 13 تیر 1403

به گزارش سایت شما نیوز وقتی مردی برای یک زن گل می‌خرد ، می‌تواند از زیباترین هدیه برگشتی مطمئن باشد، یک لبخند بزرگ از ته دل! و مهم نیست که سایر هدایای شما چقدر گران یا پر زرق و برق هستند، گل ها همیشه جایگاه ویژه ای در قلب یک زن دارند. چه با گل تشکر کنید ، چه با گل متاسفم یا به سادگی چند گل " فقط برای خودت" بیاورید، همیشه مورد استقبال قرار می گیرد، زیرا گل ها هرگز حتی به کسل کننده ترین روزها نیز در رنگ دادن به آنها کوتاهی نمی کنند!

با این حال، دادن گل نیز به سطوحی از ملاحظات و تصمیم گیری نیاز دارد. شما نمی خواهید یک زن را با دادن گل به او ناامید کنید که معنایی غیر از آنچه شما قصد دارید دارد. هنگام ارسال گل، نکات کمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. ما چند مورد را در زیر لیست کرده ایم.

چه زمانی باید برای او گل بفرستید؟

 

گل ها هدیه ای مناسب برای همه موقعیت ها هستند. در واقع شما حتی نیازی به دلیل ندارید تا معشوق خود را با گل خوشحال کنید! نیازی نیست منتظر مناسبت های خاص مانند تولد یا روز ولنتاین باشید. ارسال یک دسته گل برای خانم خاص خود پس از انجام موفقیت آمیز یک پروژه اداری، یا انگیزه دادن به او با چند گل صبحگاهی درست قبل از شرکت در امتحان، تنها چند راه برای خوشحال کردن واقعی کسی است.

در اینجا چند زمان خاص برای دادن گل وجود دارد:

 

گفتن "متشکرم" یا "متاسفم" : چه کسی روز شما را ساخته باشد یا مرتکب اشتباهی شده باشید، در هر دو صورت، آن را با گل بگویید. ابراز قدردانی یا عذرخواهی با گل عالی می شود!

برای ایجاد انگیزه در او: ارسال گل برای یک دختر در محل کار، حمایت شما را نشان می دهد و به او انگیزه می دهد تا خوب کار کند. این روز او را حتی در میان استرس کاری روشن می کند، زیرا گل ها به عنوان هدیه بسیار شخصی و ارزشمند هستند و فقط لحظات شادی را ایجاد می کنند.

به عنوان هدیه برای مناسبت های خاص : تولدها ، سالگردها ، روز ولنتاین - اینها مناسبت های واضح برای دادن گل هستند. در این مناسبت‌های خاص، قطعاً می‌توانید دسته‌های گل بزرگی را به افرادی که به آنها اهمیت می‌دهید هدیه دهید و این روز را جشن بگیرید!

برای گفتن "زود خوب شو": وقتی حال یکی از عزیزان خیلی خوب نیست، گل ها شادی را به روزهای غمگین او اضافه می کنند. برای دوست دختر یا دوست بیمار گلهای خوب بفرستید . در هر صورت، این بهترین راه برای نشان دادن اهمیت شما خواهد بود. به علاوه، گل‌ها تأثیر روانی مثبتی بر ذهن انسان ایجاد می‌کنند، بنابراین، گل‌های « به زودی خوب شو » شما در واقع می‌توانند روند بهبودی را تسریع کنند!  برای خرید گل عیادت بیمار کلیک نمایید

فستیوال ها و مهمانی ها: مناسبت دیگر برای دادن گل می تواند جشنواره هایی مانند شکرگزاری ، شب یلدا ، شب سال نو و غیره باشد. اگر دوستان یا دوست دختر شما مهمانی دارند، دست خالی ظاهر شدن خوب به نظر نمی رسد. خرید باکس گل همراه با یک یک جعبه شکلات کار بسیار مودبانه ای خواهد بود.

قرار اول یا سومین: بنابراین، اولین قرار او با شماست و شما نمی خواهید دست خالی ظاهر شوید. یک دسته گل زیبا از گل های جذاب و رنگارنگ قطعا او را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این باعث می شود او احساس خاصی داشته باشد و قرار شما نیز خاص می شود. به طور مشابه، طلسم گل در تاریخ سوم یا پنجم نیز کار می کند. به علاوه، امتیاز اضافی برای ثبات دریافت می کنید! اگر بتوانید از علایق او مطلع شوید و سپس دسته گلی را انتخاب کنید که دوستش داشته باشد، حتی بهتر خواهد بود.

چه نوع گلی برای دختر بفرستیم؟

8b496cef-31a0-4f9a-af3c-9a8f1cde8488

 

گل فروشی ها، چه آنلاین و چه آفلاین، مجموعه عظیمی از گل ها را برای ما تهیه می کنند و گاهی اوقات انتخاب گل مناسبی که هم احساسات شما را بیان می کند و هم او را خوشحال می کند، بسیار سخت می شود. به هر حال، شما نمی خواهید با انتخاب دسته گل اشتباه، پیام اشتباهی ارسال کنید. خب نگران نباش! در زیر تعدادی از گل هایی را که هر دختری دوست دارد را لیست کرده ایم:

 

1. گل رز

قرمز، صورتی، سفید یا زرد – ارسال یک دسته گل رز هرگز نمی تواند دختری را تحت تاثیر قرار دهد. رنگ ها و رایحه تازه گل رز به سادگی بهترین برای ابراز عشق و تحسین است.

 

قرمز و صورتی محبوب‌ترین رنگ‌ها هستند، اما می‌توانید یک دسته گل رز تازه در رنگ‌های مختلف ایجاد کنید. این می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند و در عین حال پیام عشق شما را دست نخورده نگه دارد. آن را خوب و مناسب بپیچید

2. نیلوفرها

دسته ای از نیلوفرها را جمع آوری کنید یا دسته گلی بسازید که آنها را با گل های رنگارنگ دیگری مانند گل میخک، گل رز، گل ارکیده یا نفس کودک ترکیب کنید. این یک هدیه زیبا و متفکر خواهد بود.

 

نیلوفرهای سفید خامه ای گل محبوبی است که آن را به یکی از بهترین گل هایی تبدیل می کند که می توانید به او بدهید. آنها نشانه پاکی و فداکاری هستند و به سادگی الهی به نظر می رسند. نیلوفرها نیز نشانه خوش شانسی هستند.

 

بنابراین، چه او نیاز به خوش شانسی داشته باشد و چه بخواهید چند گل با عشق بفرستید، نیلوفرها عالی هستند. هر رنگی (سفید، صورتی، نارنجی، زرد یا قرمز) را به انتخاب خود انتخاب کنید یا رنگ مورد علاقه او را تهیه کنید.

 

3. دیزی

اگر دختر شما عاشق سادگی است، گل های مروارید قطعا او را خوشحال خواهند کرد. دیزی نمادی از معصومیت، پاکی و زیبایی است.

 

می توانید به سراغ گل های مروارید سفید ساده یا با ترکیبی از گل های ژربرای رنگارنگ بروید. یک دسته کاملاً متنوع می تواند روز هر کسی را بسازد. همچنین می‌توانید رنگ‌های مختلف را با هم ترکیب کنید و یا تعداد بیشتری از رنگ‌های مورد علاقه او را دریافت کنید. در هر صورت، تاثیر ماندگاری خواهد داشت.

 

4. گل صد تومانی

گل صد تومانی کرکی با رفاه، عاشقانه و زنانگی همراه است. همچنین این باور در اطراف گل صد تومانی وجود دارد که آنها یک طلسم خوش شانسی برای کسانی هستند که آنها را دریافت می کنند.

 

با این حال، گل صد تومانی همیشه در فصل نیست. بنابراین، اگر هدیه دادن به دخترتان ضروری است، مطمئن شوید که زمان مناسبی دارید. بسته به موقعیت مکانی خود، مراقب باشید که چه زمانی گل صد تومانی در فصل است.

 

5. لاله

لاله ها نماد عشق و تحسین است. آنها یکی از محبوب ترین گل ها در جهان هستند. آنها نشانه گرما، مراقبت و آسایش هستند و این شکل های عشق، لاله ها می توانند به معنای عشق کامل باشند.

 

لاله ها هدیه ای عالی برای او هستند. این گل های کلاسیک به راحتی در جیب قرار می گیرند و در عین حال گزینه ای بسیار زیبا هستند.

چگونه به یک زن گل هدیه کنیم؟

c7b04168-a081-4d17-a976-d3180b2dd11e

 

اکنون که کارتان با انتخاب گل های عالی تمام شده است، اکنون وقت آن است که در مورد ارائه فکر کنید. بسته به اینکه گل‌ها را تحویل می‌گیرید یا تنظیم می‌کنید (اگر با هم زندگی می‌کنید) می‌توانیم چند ایده به شما پیشنهاد کنیم:

1. تحویل

اگر نگران نحوه ارسال گل برای یک دختر هستید ، فراموش نکنید که به citygol.com مراجعه کنید. ما با فروشگاه های گل محلی شما همکاری می کنیم تا از تحویل تازه و به موقع سفارش ها اطمینان حاصل کنیم. ما همچنین صدها گزینه را به شما پیشنهاد می کنیم تا از بین آنها یکی را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین گزینه را پیدا کرده و تحویل بگیرید.

برای ارائه، در اینجا آنچه می توانید انجام دهید:

دسته گل : دسته گل های کلاسیک مانند جذابیت عمل می کنند. شما می توانید یک دسته گل زیبا از گل های متنوع یا حتی یک دسته ساده که به زیبایی پیچیده شده است برای او بفرستید.

گل آرایی : اگر او دوست دارد خانه خود را با گل تزئین کند، می توانید گل آرایی او را به پایان برسانید. گل آرایی کمی گران است زیرا به زیبایی در یک سبد یا گلدان قرار می گیرند.

2. راه اندازی

اگر با هم زندگی می کنید، ممکن است ارائه کمی متفاوت باشد. ایده اینجاست.

 

یک گلدان زیبا تهیه کنید و کمی آب بریزید. گل های مورد علاقه او را بردارید و آنها را به زیبایی در گلدان قرار دهید. اما در اینجا باید چند کار اضافی انجام دهید تا گلها ماندگاری بیشتری داشته باشند.

 

مقداری غذای گل یا قرص ویتامین C له شده را به همراه مقداری شکر داخل گلدان بریزید. ساقه ها را به صورت زاویه دار کوتاه کنید و بلافاصله گل های تازه را در گلدان قرار دهید. با گذشت روزها، گلبرگ های پژمرده را در بیرونی ترین لایه بیرون بکشید. بلافاصله کل چیدمان را تازه می کند.

افکار نهایی

مهم نیست که گل ها را چگونه ارائه می کنید یا آنها را از کجا تحویل می دهید. دادن گل مناسب در زمان مناسب می تواند دل هر کسی را آب کند. وقتی می دانید چه گلی بدهید، چگونه و از کجا آنها را تهیه کنید، هیچ هدیه ای زیباتر از آن وجود ندارد! 

منبع : آنچه هر مردی باید در مورد هدیه دادن گل بداند؟

  • پنجشنبه 24 شهریور 1401
کامنت شما
کامنت ارسالی بعد از تایید منتشر می‌شود.
کد امنیتی رفرش


آرشیو

درخواست موزیک

موزیک مورد نیاز خود را درخواست کنید.

موزیک‌ها